Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії by Subject "візуальна айдентика"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
Item Брендинг держави в глобальному цифровому середовищі: інформаційно-комунікаційні кампанії та виклики(Державний університет економіки і технологій, 2025) Ткачова М.Ю.Кваліфікаційну бакалаврську роботу присвячено дослідженню ролі інформаційно-комунікаційних кампаній у процесі формування цифрового бренду держави в умовах зростаючої інформаційної конкуренції. Охарактеризовано цілі, завдання та значення цифрового брендингу держави в контексті формування міжнародного іміджу. Встановлено, яким чином тенденції трансформації цифрового середовища формують нові виклики для державної комунікації – зокрема в аспектах достовірності інформації, боротьби з дезінформацією, формування довіри до офіційних джерел – та відкривають нові можливості для ефективного комунікаційного впливу. Проаналізовано міжнародний досвід формування національних комунікаційних стратегій провідних країн світу, зокрема США, Великої Британії, Японії, Ісландії та Франції. Розкрито механізми впровадження інформаційно-комунікаційних кампаній, їх роль у формуванні позитивного іміджу держав, використання креативних підходів і цифрових інструментів у залученні цільової аудиторії. Здійснено аналіз ефективності застосування сторітелінгу, побудови наративів, візуальної айдентики, інфлюенсер-комунікації, технологій персоналізації контенту та інтеграції data-driven стратегій у державну комунікацію. На основі отриманих результатів розроблено модель стратегічної інформаційно-комунікаційної кампанії, релевантну глобальному контексту та адаптовану до потреб України. Запропонована модель враховує принципи багаторівневої взаємодії, системи оцінки ефективності, ризики дезінформаційного впливу та потребу в зміцненні міжнародної репутації держави.